Pari villatakkia odottaa, että saisin ne koottua ja laitettua napit. Syksyyn mennessä pitäisi olla valmista. Nämä vain tahtovat aina venyä työpöydällä, koska aina loytyy jotain mielenkiintoisempaa kudottavaa tai jokin mielenkiintoinen malli, jota täytyy heti kokeilla.

20190621_105348.jpg20190621_105438.jpg

Me ihmiset olemme Jumalan luomia yksilöitä, joita Jumala rakastaa ja armahtaa Poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta. Olemme keskeneräisiä niin kauan kunnes otamme vastaan pelastuksen ja avaamme sydämemme Jeesukselle. Sydämen avaaminen on vaikeaa ja aina löytyy jokin syy, miksi emme ota armoa ja anteeksi antamista vastaan. On liian kiire, ei ole aikaa, en usko Jeesukseen jne. , syitä kyllä on - tekosyitä.

Myös minulla on ollut erinäisiä syitä, miksi en ole avannut sydäntäni aikaisemmin Herralle. Olen ollut keskeneräinen ihmislapsi, mutta viimein tuli se hetki, kun avasin sydämeni ja otin vastaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen. Olen yhä edelleen vuosien jälkeenkin keskeneräinen, mutta kerran kun pääsen taivaaseen, niin silloin olen täydellinen. Siihen asti yritän taapertaa Raamatun oppien mukaan ja sitä tietä mitä Jeesus mulle näyttää. Välillä kompastelen pahasti ja loukkaan itseni, mutta joka kerta Jeesus nostaa minut ylös ja osoittaa taas mihin suuntaan pitää kulkea.

Ota sinäkin vastaan meidän Herramme ja ylistä Häntä.