Olen tässä muutama päivänä miettinyt mitä on onnellisuus.

Raamatussa sanotaan ”Mutta minun onneni on olla lähellä Jumalaa, minä turvaan Herraan, Jumalaani, ja kerron kaikista hänen teoistaan.”
Ps. 73:28.

Olenko minä onnellinen silloin kun olen lähellä Jumalaa? Toisinaan tuntuu, että en ole. Onko minussa jokin vika kun tunnen itseni onnelliseksi hyvin harvoin? Mistä minä saan onnellisuuden tunteen ja milloin? Kysymyksiä, joihin en saa vastauksia.

Olen rukoillut Jumalalta apua tähän minun onnellisuus kriisiin. En ole vielä saanut vastausta, mutta tiedän, että vastaus tulee aikanaan ja omalla ajallaan.

Estääkö minun lisääntyneet kivut minun onnellisuuden? Kaikki asiat on suunnilleen kohdallaan, mitä nyt pieniä ja vähän suurempiakin vastoinkäymisiä ja rahan puutetta. Olenko minä silloin onnellinen kun saan kuorossa laulaa Jeesuksetsa, meidän Herrastamme? Olenko silloin onnellinen kun seison kirkossa alttarilla ja otan vastaan pyhän ehtoollisen?

En osaa itse näihin vastata, mutta Jumala voi. Hän ottaa minut Isän syliin ja tuudittaa minut uneen ja antaa armossaan kaikki syntini anteeksi.

https://youtu.be/Vwwb0FvEkS4

Siunausta ja onnellisuutta!